پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ثبت نام اینترنتی مدرس نماز

حوزه/ مرکز تخصصی نماز هفتمین دوره یکساله آموزشی، پژوهشی و مهارتی تربیت مدرس نماز، ویژه برادران طلبه را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، هدف از برگزاری این دوره، تربیت مدرس و مبلغ معارف نماز، تسلط بر روشها و شیوه های کاربردی انتقال مفاهیم نماز  و نهادینه کردن امر اقامه نماز در جامعه، با تبلیغ و تدریس توسط اساتید و مبلغان فارغ التحصیل دوره است.

از موضوعات این دوره می توان به تفسیر آیات نماز، شیوه های دعوت به نماز، بررسی روایات نماز، اصول مشاوره و پاسخگویی، خانواده و نماز، آثار و اسرار نماز اشاره کرد.

شرایط شرکت در این دوره، اتمام پایه دهم و اشتغال به درس خارج یا اتمام یکی از مراکز تخصصی، حداکثر سن 35 سال و قبولی در مصاحبه است.

اعطای گواهینامه پایان دوره، به کارگیری فارغ التحصیلان در امر تدریس و تبلیغ نماز و پرداخت کمک هزینه تحصیلی و اهدای کتاب از امتیازات شرکت در این دوره به شمار می رود.

علاقه مندان برای ثبت نام می توانند تا اول خرداد ماه سال جاری همراه دو قطعه عکس  تصویر  شناسنامه و ارزیابی تحصیلی همه روزه صبح ها از ساعت 9 تا 14 ، به مرکز تخصصی نماز واقع در قم، کوی 22(ممتاز)، پلاک 70 مراجعه  نمایند و یا از طریق سایت  اینترنتی به نشانی  www.qunoot.net نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند و همچنین برای  کسب اطلاعات بیشتر، می توانند با شماره 37733090-025 تماس بگیرند.

خاطرنشان می شود: این دوره از مهرماه سال جاری شروع می شود و تا نیمه خرداد سال آینده ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha