جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمودیان، استاد حوزه علمیه سمنان

حوزه /آثار شهید مطهری به سادگی پاسخگوی نیازهای بشری و شبهات است ، لذا طلاب باید ابعاد این آثاررا برای مردم تبیین نمایند.

حجت الاسلام محمودیان، استاد حوزه علمیه سمنان، در گفتگو با خبرگزاری حوزه در سمنان،  با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت استاد شهید مطهری، از سه منظر،جایگاه شخصیتی ، بعد علمی و دانش و ارایه مسایل ریز و جزیی جامعه بشری ،به تبین ابعاد شخصیتی این استاد شهید پرداخت و اظهارداشت: شهید مطهری، بسیاری از شبهات و پرسش ها را دربحث حجاب ،کاملا تشریح کردند وبرحکمت متعالیه و اشراق مسلط بودند، لذا هر حرفی که از ایشان منتشر می شود سازگار با تمام مطالب و معارف بوده و هیچ تعارض و تناقضی در گفته هایشان نیست.

وی ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت یک راهنما در مسیر زندگی بشر ، سبک زندگی امامان معصوم علیهم السلام و پیروی از فرامین و دستورات الهی را  بهترین و مطمئن ترین راه عنوان و گفت: شهید مطهری همواره بر گسترش آموزه های دینی و سبک زندگی اسلامی تاکید داشت.

این محقق حوزوی با اشاره به ظهور عرفان های کاذب در جامعه بیان داشت: آثار شهید مطهری به سادگی پاسخگوی نیازهای بشری و شبهات است ، لذا طلاب باید ابعاد این آثاررا برای مردم تبیین نمایند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha