سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 378730
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴
انجمن کلام اسلامی

حوزه/ دهمین دوره مجمع عمومی و پنجمین دوره انتخابات انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه قم با حضور حداکثر اعضای برادر و خواهر این انجمن در محل سالن همایش های دبیرخانه انجمن های علمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دهـمین مـجمع عـمومی و پنجمین دوره انتخابات دوسالانه انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه قم با هدف انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان جدید، شنبه شب با ارائه گزارش بازرسان و رئیس این انجمن در سالن همایش های دبیر انجمن‌های علمی حوزه و انتخابات حداکثر بر گزار  شد.

بازرس انجمن کلام اسلامی حوزه به عنوان اولین سخنران جلسه گزارشی از روند جذب درآمد ها و هزینه های انجمن ارائه کرد.

این گزارش می افزاید: بعد از ارائه گزارش بازرس انجمن از میان اعضای پیوسته، اعضای هیات مدیره و بازرسان برای مدت دو سال با رای اکثریت انتخاب می‌شوند.

گفتنی است انجمن کلام اسلامی حوزه سال 87 با هدف احیای یکی از علوم خفته در حوزه‌های علمیه تاسیس شد.

برگزاری همایش‌هایی با موضوعات مختلف با همکاری موسسات آموزشی و دانشگاهی، برپایی چند نشست نقد کتاب، نکوداشت شخصیت‌های علمی همچون بزرگداشت علامه شیخ محمدرضا جعفری، تالیف کتاب و دانشنامه و نیز انتشار جزوات پژوهشی و برگزاری کارگاه‌های علمی و بازدید از مراکز علمی از جمله فعالیت‌های انجمن است.

انجمن برنامه‌های آموزشی در قالب کلاس‌های کلام جدید و زبان تخصصی و همچنین برنامه‌های پژوهشی در قالب نشست‌های علمی برای اعضا برگزار می‌کند.

لازم به ذکر است در سال 93 و 94 دو مجمع عمومی با سخنرانی حضرت آیت الله العطمی وحیدخراسانی و آیت الله حسینی بوشهری توسط اعضای نهمین دوره انجمن برگزار شده است.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha