جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بحرین

حوزه/ انجمن حقوق بشر بحرین با صدور بیانیه رفتار امنیتی مسئولان آل خلیفه در برخورد با شهروندان معترض را عامل وخامت اوضاع کشور دانست و خواستار آزادی تمام زندانیان انقلابی شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، انجمن حقوق بشر بحرین در بیانیه ای تاکید کرد: زندان های بحرین باید از انقلابیون زندانی خالی شود نظام زمینه حل و فصل سیاسی بحران کشور را فراهم کند تا اوضاع حقوق بشر بحرین از وخامت خارج شود.

در این بیانیه آمده: اصرار نظام بحرین بر راه حل امنیتی در برخورد با شهروندان انقلابی منجر به نابسامانی اوضاع حقوق بشر در کشور شده و مشکلات را مضاعف ساخته است و اکنون اکثر زندانیان زندان های بحرین از شیعیان هستند که به روش های وحشیانه و غیر قانونی بازداشت شده اند و تهمت های ناروای سیاسی به آنها نسبت داده شده است.

انجمن حقوق بشر بحرین در ادامه بازداشت مادران و زنان بحرین و همچنین بازداشت کودکان و نوجوانان را محکوم کرد و افزود: برخی از این نوجوانان به 100 سال زندان محکوم شده اند و چنین اقدامات خودسرانه ای از سوی نظام آل خلیفه بر خلاف تمام ارزش ها و معاهدات بین الملل است و مسئولیت تمام این جنایت ها بر عهده وزارت کشور می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha