جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 378761
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
حجت الاسلام علی عباسی

حوزه/ مدیر حوزه قزوین گفت: شهید مرتضی مطهری شخصیت برجسته حوزوی و دانشگاهی بود که توانست در دلها نفوذ نماید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از قزوین حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در همایش تجلیل از اساتید مدارس حوزه های علمیه قزوین که در سالن اجتماعات حوزه استان برگزارشد گفت: شهید مرتضی مطهری شخصیتی فرهیخته ودانشمند برجسته کشور ما محسوب می شد که متاسفانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نتوانستند حضور این عالم برجسته را تحمل نمایند .

مدیر حوزه علمیه قزوین به حضور برجسته این عالم فیلسوف در کشور بیان داشت:آیت الله مرتضی مطهری با آن همه علم وبینش ودانایی  همیشه متواضع وارتباط خوب وشایسته ای با شاگردان خود داشتند که این باید اولویت شما اساتید حوزه علمیه قزوین باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ادامه داد:شهید مطهری هم در عمق وهم در سطح وسعت علمی داشتند که این خود نشان دهنده این است که اساتید حوزه های علمیه باید مطالعات خود را جهت تدریس در کلاس ها بیشتر نمایند.

این استاد حوزه به کتابهای منتشر شده از این شهید گرامی اشاره و خاطرنشان کرد:کتابهای ایشان به قدری تاثیر گزار است که امروزه می بینیم که این آثار منتشر شده در موضوعات مختلف اثر گزار بوده است.

وی تدریس این کتابها در حوزه علمیه قزوین را مدنظر قرار داد و اظهارداشت:با هماهنگی با اساتید و مدیران مدارس حوزه علمیه قرا است که این کتابها برای طلاب نیز تدریس شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha