پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 378820
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
حوزه علمیه

حوزه/ مراسم تجلیل از اساتید مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان، همزمان با روز معلم، با حضور حجج اسلام والمسلمین خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر و حسن مصلح، امام جمعه شهر برازجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین خدری دراین مراسم با برشمردن برخی از ویژگیهای استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: کار اجتهادی، بصیرت، دشمن شناسایی و نیاز سنجی همچنین انقلابی بودن از ویژگی های استاد مطهری بود که ایشان را از دیگر روشنفکران متمایز می کرد.

در این مراسم همچنین با اهدا لوح تقدیر از زحمات اساتید مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان تجلیل به عمل آمد.

اعتدال؛ ویژگی بارز متقین

حجت الاسلام عبدالحسین خلفی، در جلسه اخلاق هفتگی مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان با اشاره به مهمترین صفات انسان های متقی، بیان کرد: داشتن روحیه اعتدال و دوری از افراط و تفریط یکی از عوامل مهم دررشد افراد خواهد بود.

مسؤول مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان داشتن نظم را از دیگر ویژگی های افراد متقی برشمرد  و ابراز داشت: سیره بزرگان دین بهترین الگو و راهنما برای طلاب است.

هم اندیشی معاونان تبلیغ

جلسه معاونان تبلیغ شهرستان های استان بوشهر با مسئول امور استان ها و مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام حامد بردستانی در حاشیه برگزاری این جلسه،  بررسی اوضاع مبلغان هجرت و مدارس امین استان، وضعیت تبلیغی مدارس علمیه و طرح های بینات و شهید مطهری و همیچنین بررسی مشکلات روحانیان هجرت را از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه، عنوان کرد.

در این جلسه همچنین، مبلغان تبلیغ در استان به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در شهرستان خود پرداختند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha