چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله طه محمدی - امام جمعه همدان

حوزه/ امام جمعه همدان با تاکید براینکه غرب درصدد به زانو درآوردن جامعه اسلامی است گفت: متاسفانه غرب از کوتاهی ما کمال استفاده را انجام داده و در صدد ضربه زدن به کیان اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از مربیان مکتب امام زمان(عج) که در همدان برگزار شد، با اشاره به فضیلت علم آموری گفت: آموزش علم علم در نزد خداوند متعال اجر و ثواب فراوانی دارد.

وی ادامه داد: در حدیثی آمده است که در روز قیامت به برخی افراد به اندازه کوه های سر به فلک کشیده و ابرهای متراکم اجر و ثواب می دهند و این برای اجر تعلیم تعلم آن ها است.

امام جمعه همدان گفت: دینداری در ـخرالزمان ارزش دارد، چرا که در روایات آمده که در آخر الزمان، مردم دین را زیر پا می گذارند و دنیا را روی سر قرار می دهند.

وی خاطر نشان کرد: این که یک نفر در جانعه آخرالزمانی درد دین داشته باشد ارزشمند است، چرا که در دنیایی که بیشتر ارزش ها به مادیات شده، دینداری توسط افراد معدود ارزش فراوانی دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان افزود: تعلیم افراد ناآگاه اجر والایی نزد خداوند دارد و از این منظر تمام سختی ها برای انسان معلم هموار می شود و بلای راه را به جان می خرد.

وی با اشاره به تبلیغات غرب برای به زانو درآوردن جامعه اسلامی گفت: یکی از حسرت هایی که جامعه امروز دارد، محدود شدن روضه های خانگی در استان است.

آیت الله طه محمدی ادامه داد: متاسفانه غرب از کوتاهی ما کمال استفاده را انجام داده و به جای این که در جامعه ارزش های الهی و مکتبی خود را ترویج دهیم، غرب کلیسای خانگی را در جامعه اسلامی تبلیغ می کند.

 

وی در پایان یادآور شد: علمای حوزه های علمیه، نخبگان و فعالان فرهنگی باید به سوی افراد نا آگاه که از قرآن و مسیر اهل بیت(ع) فاصله گرفته اند، بروند و آنها را در مسیر الهی قرار دهند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha