شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهید مطهری

حوزه/ مدیر تبلیغات اسلامی بهار گفت: این گفتمان به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و گرامی داشت مقام معلم و با محوریت شهید مطهری، عقلانیت و وحدت برگزار می گردد.

حجت الاسلام محمد جمشیدی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان پیرامون گفتمان دینی که در شهر بهار با موضوع شهید مطهری برگزار می شود گفت: به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و گرامی داشت مقام معلم در چند سال اخیر غالبا این گفتمان برگزار می شود.

وی درباره چگونگی برگزاری این مراسم افزود: این گفتمان در مساجد و مدارس  با توجه به این ایام و با محوریت شهید مطهری، عقلانیت و وحدت و به صورت کارگاهی برگزار می گردد.

مدیر تبلیغات اسلامی بهار ادامه داد: برگزاری این گفتمان به صورت کارگاهی است یعنی گفت و گو به صورت دو طرفه بین سخنرانان و مستمعان صورت می گیرد و در موضوعات ذکر شده به منظور رفع شبهات به بحث و پرسش و پاسخ  می پردازند.

وی درباره جایگاه شهید مطهری و اهمیت تعلیم و تعلم در اسلام ابراز داشت: استاد شهید مطهری به عنوان یکی از فیلسوفان عصر ما و شخصیت های بزرگ شناخته شده در جهان و به خصوص جهان اسلام دارای کتب ارزشمندی است که می تواند منبع تعلیم و رشد فکری جامعه باشد.

مدیر تبلیغات اسلامی افزود: شهید مطهری سنبل یک معلم و انسان وارسته و آزاد با بینش عمیق و تفکرات متعالی است که می تواند الگوی مناسبی برای چگونه زیستن افراد امت اسلامی باشد مخصوصا برای نسل جوان که آینده سازان کشور اسلامی هستند.

حجت الاسلام محمد جمشیدی درباره زمان برگزاری این گفتمان گفت: این برنامه تا شانزدهم اردیبهشت ماه در مدارس، مساجد و حوزه علمیه و با حضور اساتید و سخنران ها برگزار می گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha