جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 379006
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
حجت الاسلام حمید حسن زاده /امام جمعه میاندوآب

حوزه/ امام جمعه میاندوآب گفت: یکی از این آسیب ها که به شدت جامعه پیش رو را تحت تاثیر قرار داده، افزایش توقعات و تجملات زندگی است

حجت‌الاسلام حمید حسن زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه  باتاکید بر ترویج ازدواج آسان، اظهار داشت: یکی از این آسیب ها که به شدت جامعه پیش رو را تحت تاثیر قرار داده، افزایش توقعات و تجملات زندگی است که به دنبال آن بالا رفتن آمار طلاق، جرایم؛ افزایش روابط ناسالم پیش از ازدواج، بی‌اعتمادی و وسواس را افزایش داده و سبب تجرد قطعی شده است.

امام جمعه میاندوآب افزود:  متاسفانه در کل کشور و در میان تمامی اقشار جامعه نیز علت کم‌رغبتی جوانان به این امر مقدس همان مشکلات مالی است و در این باره بسیاری از بیکاران نیز دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.

وی تصریح کرد: بی تردید عدم ازدواج و تشکیل خانواده و به تاخیر افتادن این مسئله مهم سبب مشکلات و تبعات اجتماعی فراوانی می شود.

 این استاد حوزه  افزود: متاسفانه مهریه ها و جهزیه های کلان و برگزاری مراسمات پر هزینه که جزوی از فرهنگ ایرانیان شده، بر مشکلات جوانان افزودهو بنابراین باید راه کارهای ازدواج آسان در جامعه تببین شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha