سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام احمد رضا غلامی - لرستان

حوزه / معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام بیش از ۳۲۰ مبلغ لرستانی برای بیان معارف بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) در نقاط مختلف این استان خبر داد.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با تبریک مبعث پیامبر خیر و رحمت حضرت محمد(ص) گفت:مبلغان لرستانی در دو بخش خواهران و برادران برای بیان معارف دین اسلام و آموزه های اخلاقی در مساجد،خانه های عالم و محافل مذهبی حضور می یابند.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) رحمه للعالمین و مایه خیر و رحمت برای انسان هاست افزود:مبلغان تلاش می کنند تا اخلاق ناب محمدی و سبک و سیره اهل بیت(ع) را در بین جامعه تبلیغ و ترویج نمایند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص) نعمتی بی نظیر برای بشریت است تصریح کرد:باید با قدردانی از این نعمت عظیم الهی تلاش کنیم معارف ناب محمدی در جامعه و  سبک زندگی افراد جاری و نهادینه شود.

وی پیامبر ختمی مرتبت را مظهر نوع دوستی و نمونه کاملی از ارزش های الهی و انسانی دانست و خاطر نشان کرد:امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است معارف محمدی(ص) در مقابله با جنگ نرم دشمن و گروههای معاند اسلام به کارگرفته شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha