جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب

حرم/تولیت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به کسانی که مؤمن هستند ارزش دارد گفت: خدمت به مردم به هر شکلی که باشد دارای ارزش است و کسانی که به دیگران خدمت می‌کنند از عمر خود بهترین بهره را می‌برند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب صبح امروز در مراسم افتتاحیه بیست و نهمین همایش مدیران مرکز خدمات در شیراز با اشاره به اهمیت موضوع خدمت رسانی گفت: پیامبر اسلام(ص) در رابطه با بهترین مردم می‌فرمایند آن کسی که نفع بیشتری برای مردم دارد بهترین مردم است.

وی ادامه داد: این روایت یک حقیقت قرآنی است و از لحاظ عرفی نیز واقعیت این است که مردم کسی را به عنوان فرد بهتری می‌شناسند که نفعش بیشتر به مردم برسد.

تولیت حرم مطهر شاه‌چراغ(ع) بیان کرد: علما و بزرگان دین و مخصوصاً مقام معظم رهبری در رابطه با کارهایی که برای مردم نافع است تأکید کرده‌اند و می‌فرمایند برای کاری که نفعی برای مردم داشته باشد آماده‌ایم و چیزی است که از لحاظ شرعی نیز قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی به کسانی که مؤمن هستند ارزش بیشتری دارد گفت: خدمت به مردم به هر شکلی که باشد دارای ارزش است و کسانی که به دیگران خدمت می‌کنند از عمر خود بهترین بهره را می‌برند.

آیت الله دستغیب تصریح کرد: خدمت به علما موجب می‌شود که هر توفیقی که آنها داشته‌اند همه شما در این توفیقات نیز سهیم باشید.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های مرکز خدمات در ارائه خدمت به طلاب و روحانیون گفت: به برکت تلاش‌های مرکز خدمات بسیاری از مشکلات طلاب و روحانیون حل شده است و این خدمت‌رسانی توفیقی است که خداوند به شما داده است.

انتهای پیام/313/30

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha