پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجلیل از اساتید برتر مدرسه علمیه الزهراء(س) خلخال

حوزه/همزمان با ایام شهادت آیت الله مطهری از اساتید برتر مدرسه علمیه الزهراء(س) خلخال تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمين امير رشتبری در مراسم تجلیل از اساتيد و كادر مدرسه علمیه الزهراء(س) با اشاره به مقام و منزلت معلّم، شرافت و مرتبت معلم را زمانی حائز اهمیت دانست كه شان خدا و پیامبر را در خود محقق سازد.

 وي گفت: شهید مرتضی مطهری  یكی  از معلمان راستین است كه اولاً با نگاه تركیبی به همه معارف بشری نظر می كند و ثانیاً تمامی تلاشهای علمی و عملی را مقدمه ای برای عبادت می داند و در این راه به مرحله سوم دینداری راه می یابد.

   امام جمعه خلخال خاطر نشان کرد؛ علت ماندگاری شخصیت شهید مطهری(ره) عبادت و سیاست و بصیرت ایشان بود که سراسر زندگی شان را فرا گرفته بود و عبادت و بصیرت ایشان ریشه در علم و معرفت داشت.

  وی اظهار داشت؛ برای عبادت اول باید معبود را شناخت و لازمه آن، علم به وجود خداوند است و باید برای طی کردن راه بندگی خداشناسی را در زندگی مان قرار دهیم اگر علم وجود نداشته باشد انسان در گذرگاه های زندگی دچار لغزش های بیشماری می گردد.

در پايان مراسم ضمن قرائت پیام مدیر حوزه های علمیه خواهران  کشور حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی در مورد روز معلّم، از اساتيد و كادر مدرسه علمیه الزهراء(س) تجليل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha