جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) حراست را امانتدار و تحت نظر ویژه خداوند عنوان کرد و گفت: در کنار ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) از خداوند بخواهید توان این امانتدار بودن را در شما تقویت کند و از امتحانات الهی سربلند بیرون بیایید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار تعدادی از مدیران حراست وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی روایتی از امام صادق علیه السلام که به یکی از شیعیان فرمودند: «کار خوب، خوب است و اگر تو انجام دهی بهتر است و کار زشت، زشت است و اگر تو انجام دهی قبیح تر است زیرا تو منتسب به ما هستی» را بیان کرد و اظهار داشت: مجموعه های حراستی به طور ویژه گزینش شده اند به همین دلیل مورد توجه ویژه خداوند قرار دارند و باید بیش از سایرین مراقب رفتار و اعمال خود و اطرافیان خود باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، ادامه داد: در آیه ۳۲ سوره احزاب هم خداوند خطاب به همسران پیامبر اسلام این تفاوت انتساب افراد پیامبر را مورد اشاره قرار می دهد و خطاب به ایشان می فرماید که شما با زنان دیگر متفاوت هستید و هرکاری که انجام می دهید در معرض نظر مردم است و می تواند بسیار تاثیر گذارتر باشد.

وی با اشاره به نام بردن قرآن از پسر نوح و همسران دو پیامبر الهی دیگر به عنوان افراد کافر و بدنام تاریخ گفت: در تاریخ کافران زیادی وجود داشته اند ولی آنچه که سبب معروف شدن پسر نوح شد، انتساب او به یک پیامبر الهی است، قرآن او را از اهل بیت(ع) آن پیامبر جدا می کند، بنابراین باید همه مسئولین بیشتر مورد حراست و حفاظت قرار بگیرند تا شیطان نسبت به آنها طمع نکند و این سرمایه های کشور از بین نروند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به آیات ۱۱۶ سوره مائده و ماجرای برخورد حضرت موسی با حضرت هارون (علیهما السلام) تصریح کرد: نامه های حضرت امام راحل به برخی از اطرافیان برای مراقبت از خود برای حفظ و حراست از آنان بود که باید مورد توجه ما و به ویژه کارکنان حراست قرار بگیرد.

وی مجموعه های حراستی را امانتدار و تحت نظر ویژه خداوند عنوان کرد و گفت: در کنار ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) از خداوند بخواهید که توان این امانتدار بودن را در شما تقویت کند و از امتحانات الهی سربلند بیرون بیایید.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha