جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علی عباسی - مدیر حوزه قزوین

حوزه/جشن بزرگ مبعث با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه کشور در قزوین برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری حوزه با تبریک فرا رسیدن ایام مبعث حضرت رسول اکرم(ص)، اظهارداشت: به مناسبت این ایام فرخنده جشن های مفصلی در استان  با حضور علما و روحانیون و عموم مردم برگزار می گردد.

مدیر حوزه علمیه قزوین، با اشاره به حضور آیت الله حسینی بوشهری در استان قزوین افزود: باتوجه به این ایام مبارک از حضور آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور دعوت شده تا در جمع مردم و علما حضور یافته و به بیان ابعاد واقعه بزرگ مبعث بپردازند.

وی با اشاره به برنامه های آیت الله بوشهری در این استان گفت:  مدیر حوزه های علمیه صبح پنج شنبه مصادف با روز مبعث  در جمع علما و فضلای حوزه حضور خواهند یافت.

این استاد حوزه، حضور آیت الله حسینی بوشهری در جمع مردم را  از دیگر برنامه های وی عنوان و یادآورشد: جشن مبعث همه ساله در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان قزوین برگزار می‌شود که امسال با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری، این برنامه‌ها رنگ و بوی خاصی را به خود گرفته است.

وی افزود: جشن بزرگ مبعث امسال  با سخنرانی آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس حوزه‌های علمیه کشور در امامزاده بی بی زبیده خاتون، واقع در خیابان شهداء قزوین برگزار خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha