پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضرت محمد(ص)

حوزه/ به منظور تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان ۸۰ عنوان کتاب و اتصال بیش از۵۵ هزار فیش پژوهشی پیرامون پیامبر اسلام(ص) در نرم افزار سیره معصومان عرضه شد.

کارشناس گروه تاریخ و سیره مرکز نور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: اتصال ۵۵ هزار و ۸۱۴ فیش پژوهشی از ۱۱۲ عنوان کتاب به درختواره رسول خدا (صلی الله علیه وآله) در هشت موضوع و سرشاخه ولادت تا رحلت، بعثت تا هجرت، هجرت تا رحلت، سیره، مناقب، صحابه، سالشمار و کتابشناسی مطالب ارزشمندی را به دانش پژوهان ارائه نموده است.

حجت الاسلام سید احمد الحسینی افزود: ارائه بیش از ۲۰۰ رخداد زمانی مرتبط با زندگانی رسول خدا ص در گاهنامه به سه زمان شمسی، قمری و میلادی، ارائه نموداری و مشجر تبار رسول خدا ص در بخش تبارنامه با قابلیت اتصال به متن، ارائه ۱۳ زیارتنامه مخصوص رسول خدا(صلی الله علیه وآله) از محتویات این بخش از نرم افزار سیره معصومان(علیهم السلام) می باشد.

وی ادامه داد: ۲۱۹ قطعه شعر زیبا در مدح ایشان با قابلیت پخش صوت در بخش نجوانامه، نمایش ۱۴۴ تصویر زیبا مرتبط با رسول خدا(صلی الله علیه وآله)، ارائه ۱۳۹ آیه قرآن در شأن و منقبت رسول خدا ص در بخش آینه وحی با قابلیت اتصال به متن و ... از جمله دیگر محتویات این لوح فشرده ارزشمند می باشد.

علاقه مندان می توانند برای تهیه این لوح فشرده به فروشگاه اینترنتی مرکز نور به نشانی www.noorshop.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام    313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha