جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ هم‌زمان با فرارسیدن عید مبعث، یک هزار و دویست مبلغ و مبلغه از مدارس علمیه به ۲۷ شهر از استان خوزستان اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام احسان فرد آقایی، مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فرارسیدن عید مبارک و فرخنده مبعث رسول گرامی اسلام، از اعزام گسترده طلاب و روحانیون و همچنین خواهران مبلغه به اقصا نقاط استان خبرداد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، هرساله و به مناسبت‌های مختلف، آن دسته از مبلغینی که در سامانه جامع اعزام مبلغ «سجام» ثبت‌نام کرده و دارای کد تبلیغی دائم می‌باشند را به نقاط تبلیغی استان اعزام می‌کند.

وی با اشاره به تعداد مبلغین اعزامی خواهر و برادر به نقاط تبلیغی مشخص‌شده، اظهار داشت: إن شاءالله در نظر داریم 800 نفر از برادران و 400 نفر از خواهران را به 27 شهرستان اعزام کنیم.

مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به حضور ویژه مبلغین در مناطق روستایی و عشایری، تصریح کرد: ازآنجایی‌که مناطق عشایری و روستایی خوزستان نیز نیاز به کارهای فرهنگی گسترده‌ای دارند، سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، تعداد زیادی از مبلغین را ویژه این مناطق اعزام می‌کند.

حجت‌الاسلام فرد آقایی، محورهای سخنرانی و فعالیت‌های مبلغین و مبلغات را «عید مبعث» و «سیره زندگانی پیامبر اکرم(ص)» بیان کرد و افزود: سبک زندگی نبوی، جنگ نرم و نحوه مقابله مردم با آسیب‌های آن، موضوع اقتصاد مقاومتی و جایگاه آن در دین و بیان برخی از مؤلفه‌هایی که در این زمینه وجود دارد، بخشی از محورهای سخنرانی و فعالیت‌های مبلغین و مبلغات در مدت‌زمان تبلیغی‌شان است.

وی در پایان با بیان این‌که مدت‌زمانی تبلیغی طلاب خواهر و برادر 3 روز است، گفت: طلاب و روحانیون و همچنین مبلغات محترمه، فعالیت‌های خود را از امشب آغاز و تا جمعه آنها را دنبال می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha