جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
واعظ موسوی

حوزه/ رئیس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم تصریح کرد: ما باید امروز حقیقت و حقانیت اسلام ناب را با محوریت اخلاق نبوی به جهانیان نشان دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با تبریک عید مبعث بر همه مسلمانان جهان اظهار داشت: گرچه دنیای کفر و استکبار و نفاق در طول قرن ها برای این که پیام اسلام ناب محمدی (ص) به گوش مردم دنیا نرسد، از هیچ کوششی فروگذار نکرده اما با این حال به لطف الهی نهضت نورانی حضرت رسول(ص) همواره رو به گسترش بوده و سال به سال بر تعداد پیروان و علاقه مندان به حضرتش افزوده شده است.

وی افزود: امروز هم ما برای این که حقانیت دین مبین اسلام و پیامبر اکرم را به دنیا نشان دهیم باید بر محوریت اخلاق نبوی تاکید کنیم چه آن که گمشده امروز بشر همانا اخلاق و معنویت است.

عضو سابق مجلس خبرگان رهبری همچنین با بیان این که پیامبر پس از گذشت 14 قرن هنوز در غربت به سر می برند، گفت: واقعیت آن است که ما مسلمان ها آن گونه که باید و شاید نتوانسته ایم سیره و کلام نورانی حضرت را برای جهانیان که تشنه دریافت این معارف هستند بیان کرده و به ترویج آن بپردازیم.

وی یادآور شد: از این حیث در دنیای کنونی که به عصر ارتباطات و فضای مجازی شهره شده است ما باید با استدلال و منطق و بهره گیری از کلام و هنر مشروع هر چه بیشتر و بهتر از به تبلیغ پیامبر اکرم (ص) و سیره و سنت الهی ایشان اهتمام بورزیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha