پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دانش آموزان اهوازی

حوزه/ چندی پیش ۹ نفر از دانش‌آموزان استعدادهای ناب صالحین در مسابقات علمی کشوری حائز رتبه شدند و پس از دریافت جوایز که یک کیف لوازم‌التحریر بود، وقتی متوجه می‌شوند که لوازم‌التحریرها چینی هستند، آنها را پس داده و بیان می‌کنند که ما جایزه خارجی نمی‌خواهیم.

حجت‌الاسلام محمد عرب، مدیر مدرسه استعدادهای ناب صالحین اهواز که زیر نظر حوزه علمیه خوزستان فعالیت می‌کند، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به ایجاد تحولی جدید در سطح مدرسه با اتخاذ فعالیت‌های گسترده تربیتی، اظهار داشت: پس از تغییر در مدیریت این مدرسه، اهم فعالیت‌های اجراشده، علاوه بر جدی گرفتن درس دانش‌آموزان، توجه ویژه و خاص به مسائل تربیتی است.

وی تصریح کرد: جدی گرفتن مسائل تربیتی در مدرسه به‌گونه‌ای است که در طول هفته، ساعات خاصی ویژه این مهم برنامه‌ریزی ‌شده و دانش‌آموزان را در زمان‌های مختلف با بهره‌گیری از ظرفیت طلاب، با مسائل دینی آشنا می‌کنیم.

مدیر مدرسه استعدادهای ناب صالحین اهواز، با اشاره به سطح بسیار بالای علمی دانش‌آموزان این مدرسه در کنار سطح دینی آنها، گفت: چندی پیش 9 نفر از دانش‌آموزان دبستان استعدادهای ناب صالحین اهواز در مسابقات علمی کشوری حائز رتبه شدند و این نشان از بهره بالای هوشی و علمی این دانش‌آموزان است.

حجت‌الاسلام عرب، افزود: اگرچه این دانش‌آموزان به‌عنوان نفرات برگزیده شناخته شدند، اما از آن مهم‌ترین مسأله ای بود که در جریان مراسم اهداء جوایز پیش آمد و نشان داد که این دانش‌آموزان، نه‌تنها از نظر علمی، بلکه از نظر سطح معرفت و بصیرتی نیز هوش بالایی دارند.

وی در ادامه به شرح ماجرا پرداخت و اظهار داشت: این 9 نفر پس از دریافت جوایز که یک کیف شامل لوازم تحریر بود، وقتی متوجه می‌شوند که این لوازم‌التحریر همگی خارجی و ساخت کشور چین هستند، آنها را پس داده و بیان می‌کنند که ما جایزه خارجی نمی‌خواهیم.

حجت‌الاسلام عرب، ضمن قدردانی از این حرکت دانش‌آموزان، گفت: ما پس از با خبر شدن از این مسأله به همه آنها جوایزی با بسته های لوازم تحریر و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی  اهدا کردیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha