پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدی مدیر حوزه آذربایجان غربی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره حوزه انقلابی، گفت: در سایه انقلابی ماندن حوزه، طلاب با بصیرت می توانند در مسیر ترویج و تبلیغ ارزش های انقلابی و اسلامی گام های اساسی بردارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی، امروز در آیین افتتاحیه پایگاه بسیج مقاومت مدرسه امام خامنه ای ارومیه، با تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگ ولایت پذیری در جامعه، اظهارداشت: اگر در جامعه اسلامی ولایت مداری و ولایت پذیری وجود نداشته باشد، دچار خمودگی و مرگ می شود.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی افزود: ولایت مدار واقعی در سایه بصیرت و دین مداری بروز و ظهور می یابد، چرا که روشنگری و بصیرت افزایی لازمه ولایت مداری و ولایی ماندن است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره حوزه انقلابی، خاطرنشان کرد: در سایه انقلابی ماندن حوزه، طلاب با بصیرت می توانند در مسیر ترویج و تبلیغ ارزش های انقلابی و اسلامی گام های اساسی بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی تصریح کرد: روحانیت در میان مردم با تقویت شعائر دینی و روشنگری می توانند در تبیین اهمیت خط ولایت و تبعیت از رهبری که تداوم بخش ولایت ائمه اطهار(ع) است، نقش بسزایی ایفا کند.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی در پایان، بسیج را شجره طیبه خواند و گفت: فعالیت پایگاه های بسیج در حوزه های علمیه به پشتوانه تقوا و تهذیب اخلاقی ضرورت توسعه و تداوم دارد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha