شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمد مهدوی

حوزه/ حضور جریان های سیاسی در حوزه های علمیه آفت است، البته این مسئله به معنای آگاهی نیافتن طلاب و روحانیون از شرایط و اوضاع کشور و جهان نیست، بلکه باید با بصیرت و هوشیاری مانع از ایجاد انحراف در جامعه شوند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام محمد مهدوی، امروز در آیین افتتاحیه پایگاه بسیج طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه، با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، اظهارداشت: فعالیت پایگاه های بسیج در حوزه های علمیه می تواند در راستای روشنگری، بصیرت افزایی طلاب و تحقق بخشی به منویات مقام  معظم رهبری موثر باشد.

وی افزود: در طول تاریخ تشیع، علما و روحانیون همواره طلایه دار عرصه های مختلف همچون مبارزه با کفار و دشمنان نظام اسلامی بوده اند، لذا می طلبد از ظرفیت های اثرگذار و موثر حوزه علمیه در جهت تعمیق بخشی به ارزش های دینی و پشتیبانی از نظام اسلامی استفاده شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: راه اندازی پایگاه های بسیج در حوزه های علمیه باید از ابعاد علمی و تخصصی مورد توجه و تقویت قرار گیرد و روز به روز با هدف آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و روشنگری رو به جلو حرکت اثر گذار داشته باشد.

حجت الاسلام مهدوی افزود: حضور جریان های سیاسی در حوزه های علمیه آفت است، البته این مسئله به معنای آگاهی نیافتن طلاب و روحانیون از شرایط و اوضاع کشور و جهان نیست، بلکه باید با بصیرت و هوشیاری، مانع از ایجاد انحراف در جامعه شوند.

وی بیان داشت: امروزه بیش از 17 پایگاه مقاومت بسیج در حوزه های علمیه خواهران و برادران استان آذربایجان غربی فعال اند و در مسیر اعتلای ارزش های دینی و آرمان های انقلاب اسلامی فعالیت می کنند.

انتهای ییام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha