سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دعا

حوزه/ پویش مردمی قرائت دعای جوشن صغیر، به همت جمعی از روحانیون اهوازی برای نصرت رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در سوریه و آزادسازی خان طومان، راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام علی مرشدیان، از فعالان عرصه فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به راه‌اندازی «پویش مردمی قرائت دعای جوشن صغیر» در سطح استان خوزستان، اظهار داشت: این پویش کاملاً مردمی، با هدف حمایت از مدافعان حرم و در راستای دعا برای آزاد شدن رزمندگان خان طومان اجرا و راه‌اندازی شده است.

وی با تأکید بر این‌که، این پویش با محوریت روحانیون صورت می‌پذیرد، گفت: طلاب و روحانیونی که امام جماعت و یا سخنران هیئات مذهبی هستند، امشب در یک ساعت مقرر دعای جوشن صغیر را در مسجد یا هیئت اشان برگزار می‌کنند.

این فعال عرصه فرهنگی، با بیان این‌که دعای جوشن صغیر از معدود ادعیه‌ای است که برای نصرت رزمندگان اسلام توصیه اکید شده، تصریح کرد: من و جمعی از دوستانم، تصمیم گرفتیم تا هم‌زمان با میلاد امام حسین(ع) و علی‌الخصوص روز پاسدار این کمپین را راه‌اندازی کنیم و در حد خودمان کمکی به پیروزی رزمندگان اسلام و آزادسازی خان طومار کرده باشیم که خوشبختانه با استقبال خوبی هم از سوی عموم مردم و هیئات مذهبی مواجه شدیم.

حجت‌الاسلام مرشدیان، در پایان با بیان این‌که اطلاع‌رسانی این برنامه از طریق فضای مجازی، به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در حال گسترش می‌باشد، ابراز داشت: امیدواریم با نشر این کمپین به‌صورت هشتگ های #پویش_مردمی_قرائت_دعای_جوشن_صغیر#دعا_برای_آزادسازی_خان_طومان #دعای_جوشن_صغیر نسبت به حمایت از مدافعان حرم گامی برداریم.

لازم به ذکر است، این برنامه همزمان با ایران، در کشور عراق نیز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha