چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: باید رهبران پاکستان بیدار شوند با ظلم مبارزه کنند، اگر همدلی در پاکستان نباشد دشمن نفوذش بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار مسئولان موسسه الحکمه المصطفی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه  با بیان این که  پیامبر(ص) در مبعث جامعه ای به نام امت اسلامی بنا کرده اند که  در کل دنیا قدرتمند بود بیان داشتند: اصولی را پیامبر(ص) برای مومنان به ارمغان آوردند اولین آن  ایمان به ارزشهای اسلامی است.

 ایشان افزودند: اصل دوم عزت و وحدت است و پیامبر(ص) بر وحدت مسلمانان تاکید فراوان داشتند و آن را گامی مهمی برای موفقیت می دانستند.

حضرت آیت الله نوری همدانی  با بیان این که اصل سوم مجاهدت است و  همه مسلمانان باید در مقابل دشمنان آماده رزم و جهاد باشند گفتند: اصل دیگر شناخت دشمن است و اسلام از زمان تشکیل دشمنانی مانند منافقین و کافران و اسرائیل داشته  و این همخالف اسلام و گسترش آن بودند.

 ایشان افزودند: قرآن  تاکید فراوان دارد و می فرماید، نباید به این گروه ها اعتماد کرد، ولی متاسفانه جامعه مسلمان بر عکس دستوارت قرآن عمل می کند و بجای وحدت با مسلمانان با دشمنان متحد می شوند یکی از آن کشور ها پاکستان است.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: خیلی متاسف هستیم که آمریکا به پاکستان حمله می کند و متاسفیم از اینکه وهابیت در آنجا نفوذ کرده است.

این مرجع تقلید ابراز داشتند: انقلاب باعث شد بیداری اسلامی و مبارزه با  ظلم شکل بگیرد، مهمترین پیام انقلاب به مردم پاکستان این است که انقلاب به همه ظالمان "نه" گفت و هیمنه دو ابر قدرت را در هم شکست.

ایشان بیان داشتند: ما دوست داریم مردم ، علما و فرهیختگان پاکستانی هم مانند مردم ایران در مقابل ظلم بایستند و مبارزه کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: باید رهبران پاکستان بیدار شوند با ظلم مبارزه کنند، اگر همدلی در پاکستان نباشد دشمن نفوذش بیشتر خواهد شد.

این مرجع تقلید بیان داشتند: اگر همه مسلمانان متحد باشند دیگر میدانی برای امریکا، وهابی و اسرائیل نخواهند ماند.

ایشان افزودند: اگر ایران در حال حاضر قدرت دارد به خاطر فرهنگ شهادت و ایثار است و راه مقابله با دشمن جز این نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha