پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 379500
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
حجت الاسلام علیرضا پرهیزگار شاهین دژ

حوزه/ مدیر حوزه علمیه امام باقر (ع) شاهین‌دژ گفت: ريشه اقتصاد مقاومتي در روحيه جهادي براي كار، اعتقاد به رفع مشكلات مردم و كمك به سازندگي كشور قرار دارد.

حجت الاسلام علیرضا پرهیزگار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: درراستای منویات مقام معظم رهبری مبنی براقتصادمقاومتی، دو پروژه حوزه علمیه برادران وساخت مسجد چهارده معصوم در ماه شعبان در راستای توسعه محرومیت‌زدایی، در شاهین‌دژ افتتاح شد.

وی افزود: این پروژه‌ها با مشارکت بسیج سازندگی بوده است و مردمی کردن اقتصاد و تلاش به درون‌زایی کردن اقتصاد از جمله رویکردهای بسیج سازندگی در حوزه ی اقتصاد مقاومتی است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شاهین‌دژ با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی تصریح کرد: بسيج سازندگي تاكنون گام‌هاي بسيار خوبي در زمينه رفع محروميت از مناطق كمتر برخوردار كشور برداشته و اين اقدامات به‌واسطه حمايت‌هاي مردم و دلگرمي آنان بوده است.

حجت الاسلام پرهیزگار خاطرنشان کرد: ريشه اقتصاد مقاومتي در روحيه جهادي براي كار و اعتقاد براي رفع مشكلات مردم و كمك به سازندگي كشور قرار دارد و بسيج سازندگي در تقويت باورهاي اجتماعي در ميان مردم رسالتي اساسي بر دوش دارد.

وی  همچنین با گرامیداشت روز پاسدارگفت: امروز پاسداران انقلاب اسلامی هیچ مرز جغرافیایی برای دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی متصور نیستند و آماده دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha