چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بانوان

حوزه/ مدیر مدرسه فاطمه الزهرا(س) شیراز، از برگزاری اردوی جهادی روستاها و مناطق محروم استان فارس با حضور طلاب این حوزه به منظور رفع مشکلات اعتقادی و مشاوره مسائل مختلف روستائیان خبر داد.

خانم منازاده، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیراز، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز گفت: اردوی جهادی طلاب این حوزه علمیه، به همت معاونت تهذیب، طلاب و مبلغین برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه که با همکاری مسئول تعلیم و تربیت بسیج عشایری برگزار شد ، حدود 20 نفر از طلاب و مبلغین این حوزه علمیه در این اردوی جهادی حضوریافته و فعالیت تبلیغی خود را در روستاهای مختلف انجام دادند.

مدیر مدرسه فاطمه الزهرا(س) شیراز اظهار داشت: طلاب و مبلغین این مدرسه، با حضور در روستاهای حسین آباد، اسلام آباد، سیاخ دارنگون، چارک و کهمره سرخی، از روستاهای محرم و توابع شهرستان شیراز اقدام به پاسخگویی مسائل شرعی و اعتقادی و رفع شبهات در گروه ها و سنین مختلف نمودند.

وی گفت: مردم و اهالی روستاهای ذکر شده با حضور طلاب اعزامی در این اردو متقاضی آموزش مهارت های زندگی در ارتباط با تربیت فرزند به روش اسلامی بودند که به همت طلاب خواهر اعزامی این حوزه علمیه برنامه مذکور برگزار شد.

خانم منازاده، اضافه کرد: تعالیم دینی، اهمیت و ارزش احکام اسلامی، اجرای فرامین قرآنی، مشاوره چهره به چهره و  از دیگر برنامه ها و فعالیت انجام شده در این اردو بوده است.

وی خاطر نشان کرد: ضمن خدمت رسانی طلاب در این اردوی جهادی، مبلعین خواهر با برخی مشکلات و محرومیت های موجود در کشور بعنوان یک هدف شناختی آشنا شدند.

مدیر مدرسه فاطمه الزهرا(س) تصریح کرد: فراهم آوردن زمینه ­های نشاط و فرحمندی طلاب این حوزه، آشنایی محصلین حوزوی با فرهنگ و آداب و رسوم اقوام مختلف و نحوه زندگی روستایی یکی دیگر از اهداف چنین اردوهایی به شمار می آید.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha