پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 آیت الله سید محمدعلی شیرازی

حوزه/ آیت الله شیرازی از علمای مشهد در دیدار سفیر عراق تصریح کرد: بدون تردید هر چه تبعیت ملت و رهبران سیاسی عراق از مرجعیت عظمای شیعه در نجف اشرف بیشتر و عمیق تر باشد، اوضاع زودتر اصلاح می گردد و از گرفتاری ها نجات می یابند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله سید محمدعلی شیرازی، شب گذشته در دیدار سید راجح صابر عمود الموسوی، سفیر عرق در تهران که در حسینیه امیرالمومنین(ع) مشهد مقدس برگزار شد، گفت: وضع عراق برای ما حائز اهمیت است و بر این عقیده هستیم که این کشور که مرکز اعتاب مقدسه و حوزه علمیه کهن و بزرگ شیعی و یکی از بزرگترین پایگاه های مرجعیت شیعه است، باید در کمال امنیت به سر ببرد و از توطئه های قدرت های جهانی و عمال خود فروخته آنان امثال حکومت خائن آل سعود و ... در امان باشد.

وی تصریح کرد: بدون تردید هر چه تبعیت ملت و رهبران سیاسی عراق از مرجعیت عظمای شیعه در نجف اشرف بیشتر و عمیق تر باشد، اوضاع زودتر اصلاح می گردد و با توکل بر خداوند متعال از گرفتاری ها نجات می یابند.

*با هدایت گری مرجعیت، پیروزی نهایی نزدیک است

سید راجح صابر عمود الموسوی، سفیر عراق در تهران نیز در این دیدار گزارش مشروحی از اوضاع متلاطم این کشور ارائه داد و با اشاره به توانایی ها و زیرساخت های قوی عراق، گفت: عراق کشوری است که سراسر وجودش در بردانده خیر و برکت است، در حدی که نه فقط می تواند خود را تامین کند، بلکه توان تامین نیاز بسیاری از کشورها را نیز دارد، اما بر اثر اختلافات احزاب حاکم و رهبران سیاسی و فتنه های مذهبی که در اثر توطئه های و طرح های دشمنان عراق صورت می گیرد، این چنین تصور می شود که نیازمند خارج است، در حالی که این کشور با تمام قامت بر روی پای خود ایستاده و ان شاء الله تا آخر خواهد ایستاد.

سفیر عراق در تهران تصریح کرد: ملت عراق با تبعیت از هدایت گری و ارشادات مرجعیت شیعه، استقامت در مقابل دشمنان و شکیبایی در برابر مشکلات به پیروزی های نهایی خواهند رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha