جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانوان طلبه

حوزه/معاون آموزش حوزه خواهران اصفهان با اشاره به برگزاری مرحله کشوری المپیاد علمی در قم گفت: ۵۰ درصد از منتخبین برگزیده المپیاد علمی طلاب خواهران، از حوزه اصفهان هستند.

زهرا شفیعی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به اهمیت کتاب خوانی در بین طلاب، اظهار کرد: المپیادهای علمی طلاب حوزه‌های علمیه راهی مناسب برای شناسایی طلاب مستعد و نخبه است .

معاون آموزش حوزه  خواهران اصفهان اظهار کرد: المپیاد علمی طلاب خواهر سطح دو در چهار پایه تحصیلی دوم تا پنجم و المپیاد علمی طلاب خواهر سطح سه نیز در دو رشته "تفسیر و علوم قرآنی" و "فقه و اصول" برگزارشد.

وی ايجاد رقابت سازنده، شناخت طلاب ممتاز و استعدادهاي درخشان در مدارس علمیه خواهران کشور را از اهداف برگزاری این مسابقه برشمرد و یادآور شد: مرحله مدرسه‌ای این مسابقات با شرکت 999 نفر از طلاب اصفهانی آذر ماه سال 94 در مدارس علمیه برگزار شد و از این تعداد 214  نفر به مرحله استانی راه یافتند.

این فعال فرهنگی افزود: مرحله استانی المپیاد علمی طلاب خواهر اسفندماه سال گذشته در استا‌ن‌ برگزار شد که تعداد 43  نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

شفیعی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری المپیاد علمی در قم در فروردین ماه، اظهارداشت: در این مرحله  طلاب مرکز مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور و طلاب جامعه الزهرا به رقابت پرداختند .

وی در خصوص  درخشش طلاب اصفهانی در مرحله کشوری، افزود: در مرحله پایانی  18 نفر از طلاب سراسر کشور پس از پشت سرگذاشتن آزمون در رتبه های اول تا سوم معرفی شدند که 9 نفر از برگزیدگان مرحله کشوری طلاب استان اصفهان بودند و مابقی از طلاب دیگر شهرهای کشور بود .

معاون آموزش حوزه های خواهران اصفهان تصریح کرد: به برگزیدگان اول تا سوم هر پایه و رشته، جوایزی تعلق گرفته و در صورت کسب  امتیاز 70 به بالا، از  ازمون مقطع سطح سه معاف خواهند شد

313/38

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha