جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
برگزاری همایش بین المللی رسانه اسلامی در اندونزی

حوزه/ همایش بین المللی "رسانه اسلامی" در حمایت از آزادی قدس و استقلال فلسطین، با حمایت دولت اندونزی برگزار شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از mirajnews.com، اعضای سازمان غیردولتی اندونزی در کوآلالامپور اعلام کردند آماده برگزاری و شرکت در همایش بین المللی رسانه اسلامی در روزهای 25-26 می در جاکارتا هستند.

بر اساس این گزارش، هیأتی از اندونزی با سرپرستی آگوس سودارماجی، که رئیس گروه کاری الاقصی نیز می‌باشد در این راستا تشکیل شده است. سودارماجی در سخنرانی خود از تمامی سازمان‌های غیردولتی، خصوصا سازمان‌هایی که نگران وضعیت فلسطین هستند، دعوت کرد تا در این همایش شرکت کرده، با کمک یکدیگر برای حمایت از آزادی قدس و استقلال فلسطین، تلاش کنند.

آگوس سپس با اشاره به آیه 103 سوره آل عمران که می‌فرماید: همگی به ریسمان خدا چنگ زده و پراکنده نشوید، در سخنانش گفت: مسئله مهم این است که تمامی سازمان‌های غیردولتی با همدیگر متحد شوند تا به یاری خدا در نشست‌های رسانه‌ای بتوانند از حداکثر قوای‌شان استفاده کنند.

همایش بین المللی رسانه اسلامی قرار است به همت سرویس خبری اسلامی معراج و با همکاری مرکز ملی خبرگزاری آنتارا، رادیو و تلویزیون صلاة الرحیم، رپوبلیکا، سازمان بشردوستانه میرک، گروه کاری الاقصی و همچنین حمایت وزیر امور خارجه اندونزی و وزارت ارتباطات و انفورماتیک اندونزی برگزار شود.

کمیته برگزارکننده این نشست همچنین چندین سخنران بین المللی را مدنظر دارند که از جمله آن‌ها امام شمسی علی (موسسه بنیاد نوسانتارا از آمریکا)، داوود عبدالله (مدیر رسانه میدل ایست مانیتور از انگلستان) احمد شویان (سردبیر مجله البیان)، جمیل جبابت (سردبیر سرویس خبری فلسطینی وفا از فلسطین)، عبدالمالک از نیجریه، و مدیاتاما سوریودینیگرات (مدیر آنتارا از اندونزی) خواهند بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha