شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام احمد عابدی - مدیر حوزه فارس

حوزه/ آیت الله طاهری شیرازی(ره) عمر بابرکت خویش را صرف تربیت نفوس و خدمات علمی و دینی و همچنین حمایت از رهبری امام خمینی (ره) و آرمان های انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین احمد عابدی، مدیر حوزه علمیه فارس، در پیامی رحلت عالم گرانقدر مرحوم آیت الله سید نورالدین طاهری را به مردم ولایتمدار استان فارس تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: آیت الله طاهری شیرازی با اهتمام فراوان و پشتکار، دروس حوزوی را در محضر علمای برجسته و بزرگی چون مرحوم آیت الله العظمی بروجردی (ره) فرا گرفت و عمر بابرکت خویش را سخاوتمندانه صرف تربیت نفوس، خدمات علمی و دینی، پشتیبانی بی دریغ از رهبری امام خمینی (ره) و آرمان های انقلاب اسلامی و همچنین پشتیبانی از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای کرد.

اینک این ضایعه مولمه را به جامعه روحانیت، حوزه های علمیه (خصوصا تهران و شیراز) شاگردان آن فقیه عالی قدر و بیت شریف و اخوی معظمشان جناب حجت الاسلام و المسلمین سید محی الدین طاهری شیرازی، دبیر محترم جامعه روحانیت شیراز و مسئول هیات امنای آستان مقدس سید علاءالدین حسین (ع) تسلیت گفته و شادی روح آن فقیه سعید و صبر و اجز جزیل برای بازماندگان آن مرحوم از خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha