پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بوستان کتاب

حوزه /مؤسسه بوستان کتاب در موضوع «جوان»، حدود ۳۰ عنوان کتاب مستقل، به قلم نویسندگان و اساتید حوزه و دانشگاه، چاپ و منتشر کرده است.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه»، مسئول روابط عمومی بوستان کتاب گفت: تنوع این آثار به گونه ای است که مخاطبانی خاص و عام دارد؛ به نوعی که هم اقشار تحصیل کرده (حوزوی و دانشگاهی) و هم عموم خوانندگان اعم از زن و مرد و نیز  گروه سنی نوجوان، می توانند از این آثار استفاده کنند.

 مهدی محدثی افزود: تعداد قابل توجهی از این کتاب ها، به چاپ های متعددی رسیده و این امر، حاکی از رویکرد مثبت خوانندگان و اقشار جوانِ علاقه مند به مطالعه این گونه آثار است.

 برخی کتاب ها و نویسندگان این آثار عبارتند از : جوان و همسر گزینی؛ تالیف آیت الله ابراهیم امینی، احکام جوانان؛ تالیف محمود اکبری، جوان از منظر معصومان؛ تالیف محمد جواد مروجی طبسی،  علی اکبر؛ تالیف جواد محدثی، جوان در پرتو اهل بیت؛ تالیف محمد علی خادمی کوشا، از فرصت تا حسرت جوانی؛ تالیف محسن فتاحی اردکانی ، آنچه یک جوان باید بداند (ویژه پسران و دختران)؛ تالیف رضا فرهادیان، بررسی مسائل جوانان؛ تالیف محمد سبحانی نیا، پلی به دنیای نسل جوان؛ احمد عابدینی، ایستگاه آخر؛ تالیف مهدی محدثی و جوانان در طوفان غرایز؛ تالیف همت سهراب پور و ... .

*نگاهی به کتاب علی اکبر (ع)

 یکی از آثار موسسه بوستان کتاب درباره جوانان، کتاب «علی اکبر (الگوی جوانان)» است که به قلم حجت الاسلام والمسلمین استاد جواد محدثی نگارش یافته است.

این کتاب از مجموعه کتاب های آشنایی با اسوه هاست که به معرفی چهره های برجسته تاریخ صدر اسلام پرداخته تا جوانان عزیز با این الگوهای کمال و خود سازی آشنا شوند.

استاد محدثی در این اثر می کوشد تا جوانان را با چهره با صلابت و ایمانِ حضرت علی اکبر آشنا سازد و نقش آن حضرت را در کربلا به تصویر کشیده، جلوه های رشادت و فداکاری او را در راه حق و جهاد و شهادت در راه دین خدا، به عنوان الگویی برای جوانان ارائه نماید.

موسسه بوستان کتاب این اثر را در سال 92، در قطع پالتویی و در 60 صفحه به چاپ چهارم رسانده و با قیمت 2000 تومان در فروشگاه های این موسسه عرضه می کند.

  علاقه‌مندان به مطالعه در موضوع جوان، جهت تهیه و مطالعه این کتابها می‌توانند با شماره تلفن 7 ـ 37742155  ـ 025 تماس بگیرند یا به سایت www.bustaneketab.com مراجعه کرده؛ با خرید اینترنتی از تخفیف ویژه برخوردار گردند.

 

روز چهارشنبه، 29 اردیبهشت، مصادف با یازدهم شعبان، سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) است که «روز جوان» نامگذاری شده است.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha