شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دکتر محمود خدادوست

حوزه/ مدیرکل دفتر طب سنتی، ایرانی - اسلامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از سال ۸۶ رشته طب سنتی ایرانی و دانشکده های طب سنتی در ۱۷ استان راه اندازی شد که بر اساس موازین علمی، انجام و پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دکتر محمود خدادوست عصر امروز در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری اظهارداشت: بر اساس اسناد و قوانین بالادستی تولیت سلامت جامعه به عهده وزارت بهداشت است که در این زمینه ما نگرانی هایی داریم.

وی گفت: از سال 86 رشته طب سنتی ایرانی و دانشکده های طب سنتی در 17 استان راه اندازی شد که بر اساس موازین علمی اقدامات انجام و پیگیری شد.
مدیرکل دفتر طب سنتی وزارت بهداشت افزود: متاسفانه در این راستا یک عده از افراد بدون هیچ آگاهی سوء استفاده می کنند و هیچگونه مجوز طبابت ندارند و به موضوع طب سنتی ورود پیدا کرده اند.
دکتر خدادوست افزود: از سوی دیگر یک سری از افراد از مسائل اعتقادی مردم سو استفاده می کنند و به موضوع درمان ورود پیدا کرده، مشکلاتی را به وجود آورده اند.
وی بیان داشت: در این راستا ، نیازمند نظرات علما و مراجع هستیم تا بتوانیم به صورت قانونی و دقیق کارها را پیگیری و دنبال کنیم.
لازم به ذکر است، دکتر خدادوست در راس هیئتی از اعضای انجمن طب سنتی ایران از صبح امروز دیدارهایی را با حضرات آیات سبحانی، علوی گرگانی و عصر امروز با آیت الله مکارم شیرازی خواهند داشت.
انتهای پیام 313/17
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha