جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ حجت الاسلام تقی زاده به رسالت مهم حوزه های علمیه در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: منابر به عنوان مؤثرترین و قدیمی ترین شیوه های تبلیغی می تواند ظرفیت مناسبی برای تبیین موضوع اقتصاد مقاومتی در جامعه باشد.

حجت الاسلام جواد تقی زاده گنجی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، گفت: تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری، کشور را در برابر تحریم های خارجی واکسینه می کند.

وی با بیان این که دشمن همواره با حربه اقتصادی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است، افزود: باید با تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مانع تحقق سیاست های انحرافی دشمنان شویم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تنها نسخه برای مقابله با هجمه های اقتصادی دشمنان اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی است، ادامه داد: برنامه های اقتصادی در کشور باید طوری باشد تا روی پای خود بایستیم و به بیرون وابسته نباشیم.

وی با تأکید بر این که وابستگی کشور به بیرون مانع رشد و بالندگی کشور می شود، گفت: سیاست های اقتصادی کشور باید تنها در جهت خودکفایی و قطع وابستگی به کشورهای دیگر باشد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که باید راه های نفوذ دشمن به کشور مسدود شود، افزود: ضعف اقتصادی یکی از راه های نفوذ دشمن در کشور است که باید مراقب این حربه دشمن باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر اقتصاد از درون پویا و کارآمد باشد و شاهد حمایت از تولیدات داخل و تقویت اشتغال در کشور باشیم، هیچ یک از توطئه ها و نقشه های دشمنان عملیاتی نخواهد شد، افزود: متأسفانه برخی ها در داخل تنها به دنبال وابسته کردن کشور به بیرون هستند.

وی، تقویت تولیدات داخل و تکیه بر اقتصاد درون زا را بهترین راه ایستادگی و مقاومت در برابر حربه های دشمنان دانست و تصریح کرد: اگر سیاست های اقتصادی کشور بر اصل بهره گیری از ظرفیت های داخلی بنا شود هیچ گونه از تحریم های دشمنان اثرگذار نخواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت وحدت و همدلی دولت و مجلس در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و گفت: همه برنامه های دولت در سال جدید باید بر محور اقتصاد مقاومتی باشد.

حجت الاسلام تقی زاده در پایان به رسالت مهم حوزه های علمیه در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: منابر به عنوان مؤثرترین و قدیمی ترین شیوه های تبلیغی می تواند ظرفیت مناسبی برای تبیین موضوع اقتصاد مقاومتی در جامعه باشد.

 انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha