جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استهلال

حوزه/ سومین اجلاسیه ستادهای استهلال مناطق قومی کشور، با حضور علمای شیعه و سنی ۱۲ استان، در مجتمع فرهنگی انتظار کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیین افتتاحیه سومین اجلاسیه ستادهای استهلال مناطق قومی کشور، با حضور علمای شیعه و سنی 12 استان، در مجتمع فرهنگی انتظار کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول هاجری، دبیر اجلاسیه ستادهای استهلال مناطق قومی کشور  در این مراسم، این اجلاسیه  را زیربنای وحدت و همدلی میان مسلمانان خواند و گفت: حضور علمای اهل سنت و تشیع با تدبیر و دانش موجب شکوه و غنای اسلام خواهد شد.

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در کرمانشاه نیز در این اجلاسیه، گفت: گردهمایی علمای اهل سنت و تشیع مجلس نور و تصمیم گیری برای امور دینی و اسلامی است، امید است مورد که تائید رسول اکرم (ص) در جهت ترویج دین و اعتلای کلمه "لا اله اله الله" قرار گیرد.

ماموستا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه سخنران دیگر این اجلاسیه بود که در سخنانی گفت: گردهمایی اجلاسیه ستادهای مناطق قومی کشور در جهت تحقق وحدت رویه استهلال و تحکیم وحدت میان مسلمانان است و همچنین برنامه های ماه رمضان را مدیریت کرده و اختلاف نظرها که مورد سواستفاده دشمنان شده را مرتفع  می کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha