پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ رئیس اداره زائران غیر ایرانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از حضور بیش از ۱۲ هزار گردشگر و زائر غیر ایرانی در اردیبهشت ماه جاری در حرم این بانو خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کمال ثریا اردکانی با اعلام این خبر گفت: از جمله اقدامات زائران غیر ایرانی، میزبانی از گردشگران است که تعداد آنها در اردیبهشت ماه جاری، 3721 نفر است که در 604 گروه در حرم بانوی کرامت حضور یافتند.
وی با اشاره به برگزاری 117 نشست برای گردشگران با حضور کاشناسان و زباندانان این اداره گفت: بیشترین آمار گردشگران در اردیبهشت ماه مربوط به آلمان با 755 نفر، فرانسه 693 نفر، هلند 652 نفر و ایتالیا 375 نفر می باشد.
رئیس اداره زائران غیر ایرانی آستان مقدس در باره زائران مراجعه کننده غیر ایرانی در اردیبهشت ماه گفت: بخش زائران مسلمان غیر ایرانی نیز در اردیبهشت ماه  پذیرای 8700 زائر از کشورهای عربی، آذری و اردو زبان بود که در 120 کاروان به حرم شریف بانوی کرامت آمده بودند. برگزاری 95 تور حرم شناسی و 172 حلقه معرفت، از جمله فعالیت های این بخش می باشد.
وی مجموع آمار گردشگران و زائران در اردیبهشت ماه 95 را 12421 نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد تنها مربوط به کسانی است که از خدمات اداره زائران غیر ایرانی بهره برده اند در حالی که افراد زیادی از زائران مسلمان به حرم می آیند و در حرم مطهر بانوی کرامت به زیارت می پردازند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha