جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌‌الاسلام شهرستانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی، در ادامه سفر خود به استان لرستان، از مدارس علمیه صادقیه و رضویه شهرستان خرم آباد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، در بازدید حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، از مدارس علمیه صادقیه و رضویه شهرستان خرم آباد که نماینده ولی فقیه در استان لرستان نیز حضور داشت نماینده حضرت آیت الله سیستانی از نزدیک در جریان فعالیت های این مدارس قرار گرفت.

براساس این گزارش، مدرسه علمیه صادقیه شهرستان خرم آباد در سال ۱۳۸۷ با همت آیت الله صادقی تولیت حوزه کمالیه خرم آباد با هدف تربیت طلاب جوان در سطح ۱ خود را آغاز کرد و  هم اکنون قریب به ۱۸۰ طلبه در پایه های ۱ تا ۴ در این مدرسه به فراگیری علوم حوزوی مشغول می باشند.

مدرسه علمیه رضویه خرم آباد نیز که آغاز عملیات اجرایی آن از سال ۹۱ در زمینی با زیر بنای ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع در ۵ طبقه آغاز شد، هم اکنون طلاب جوان در این مدرسه با فضای آموزشی مناسب مشغول تحصیل هستند و با بهره برداری کامل، این مدرسه با تجهیزات و امکانات به روز و مناسب به عنوان بزرگترین مدرسه غرب کشور شناخته خواهد شد و هر سال نیز یک پایه به پایه های تحصیلی آن افزوده می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha