پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کمک مالی ۲۷۰۰ یورویی نمازگزاران مساجد انگلستان به کودکان پناهجو

حوزه/ مدیر خیریه لندن گفت: ما از تمام کسانی که در جمع آوری این کمک‌های مالی در سرتاسر مساجد شرق لندن همکاری کرده‌اند سپاسگزاریم. کودکان پناهجویان بدون حمایت‌های درست در معرض خطرات مختلفی از جمله گم شدن، افتادن به دام قاچاقچیان انسان و سوءاستفاده‌های جنسی قرار می‌گیرند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از ilfordrecorder.co.uk، مسلمانان ناحیه ایلفورد شهر لندن در انگلستان و نمازگزاران 17 مسجد شرق انگلستان از جمله مسجد الفلاح در باغ کنزینگتون، کمک مالی 2 هزار و 500 یورویی برای کودکان نیازمند و پناهجویان جمع آوری کرده و به یک موسسه خیریه اهداء کردند.

مسلمانان دیگر مساجد از جمله مسجد توحید و مسجد هدایت، انجمن اسلامی لیتونستون و مسجد جاده اشویل نیز در این طرح مشارکت کردند.

لین گرادول مدیر خیریه لندن گفت: ما از تمام کسانی که در جمع آوری این کمک‌های مالی در سرتاسر مساجد شرق لندن همکاری کرده‌اند سپاسگذاریم. کودکان پناهجویان بدون حمایت‌های درست در معرض خطرات مختلفی از جمله گم شدن، افتادن به دام قاچاقچیان انسان و سوءاستفاده‌های جنسی قرار می‌گیرند.

لین در ادامه گفت: ما قصد داریم رابطه نزدیکی با مسئولین داشته باشیم تا مطمئن شویم که به کودکان رسیدگی‌های لازم انجام شده و کمک‌های مالی اهدایی تغییری در زندگی کودکان ایجاد می‌کند.

مساجد انگلستن جمع آوری کمک‌های مالی را از کریسمس آغاز کرده‌اند. یونس دادوالا یکی از روحانیون مذهبی بیمارستان شرق لندن و از مسئولین جمع آوری کمک‌های مالی، با اشاره به اهمیت کمک به کودکانی که مورد سوءاستفاده و بهره‌برداری جنسی قرار گرفته‌اند گفت: بسیاری از مردم جامعه اسلامی خواستار حمایت از کودکان آسیب‌پذیری هستند که در معرض استثمار جنسی و قاچاق انسان قرار دارند. ما می‌خواهیم هر طور که می‌توانیم و به هر شکل ممکن به این کودکان کمک کرده و با موسسه خیریه همکاری و فعالیت داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha