جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت‌الله نظری خادم الشریعه

حوزه/استاد درس خارج حوزه مازندران، رفع مشکلات مردم به ویژه محرومان را یکی از وظایف مهم مسئولان در نظام اسلامی دانست و گفت: خدمت به مردم یکی از بزرگترین عبادت ها است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، دکتر ربیع فلاح، استاندار مازندران امروز با آیت الله نظری خادم الشریعه از علمای  مازندران دیدار و گفت وگو کرد.

آیت الله نظری در این دیدار، مسئولیت ها را فرصتی برای خدمت به مردم دانست و گفت: مدیران و مسئولان در جامعه اسلامی باید از فرصتی که در اختیار آنها قرار داده می شود درجهت خدمت به جامعه بهره گیرند.

وی رفع مشکلات مردم به ویژه محرومان را یکی از وظایف مهم مسئولان در نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: خدمت به مردم یکی از بزرگترین عبادت ها است.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه با تأکید براین که عمر انسان باید در تنها مسیر خیر و خدمت به بندگان خدا سپری شود، تصریح کرد: دوران عمر باید به گونه ای باشد تا وقتی به در حال پایان است در حسرت دورانی که سپری شد نباشیم.

آیت الله نظری با بیان این که عمر انسان دوام و پایداری ندارد بلکه گذران است، بیان داشت: اگر عمر انسان تنها در مسیر خدمت به خلق خدا استفاده شود آنگاه در نزد خداوند متعال اجر و پاداش دنیوی و اخروی خواهد داشت.

ربیع فلاح، استاندار مازندران نیز در این دیدار با بیان این که نصایح و رهنمودهای علما و بزرگان دینی همواره چراغ راه مسؤولان بوده است، گفت: ارتباط تنگاتنگ مردم با علما و روحانیت فرصتی که مسؤولان می تواند از آن در جهت خدمت بیشتر به مردم بهره گیرند.

وی با تأکید براین که روحانیت همواره پناهگاهی امن برای عموم مردم بوده است، افزود: همه تلاش های علما و روحانیت همواره در جهت خدمت به اسلام، انقلاب و مردم بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha