شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
[۳۸۱۰۳۵] هجوم شبانه نظامیان اسرائیلی به خانه‌های فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی

حوزه/ در هجوم صهیونیست‌ها به شهرهای فلسطینی، پیش ازاینکه نظامیان به داخل شهر ریخته و خانه‌های مردم را تفتیش کنند، چندین اتومبیل ارتشی به درون شهر بیت فجر وارد شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc.org، سربازان اسرائیلی بامداد روز یکشنبه به شهر بیت فجر و اردوگاه پناهندگان دهیشه در ناحیه کرانه باختری بیت لحم هجوم برده و دو کودک فلسطینی را ربوده و نفر سوم را برای بازجویی احضار کردند. در این حمله یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله‌های پلاستیکی مجروح شد و چند نفر دیگر در اثر استنشاق گاز اشک آور آسیب دیدند. نظامیان ارتش اسرائیل همچنین یک فلسطینی را در رام الله ربودند.

در این حمله پیش از اینکه سربازان به داخل شهر ریخته و خانه‌های مردم را تفتیش کنند، چندین اتومبیل نظامیان صهیونیستی به درون شهر بیت فجر وارد شدند. آن‌ها محمد منصور توابتا 14 ساله و احمد سامیه محمد شیخ 17 ساله را ربودند. نظامیان همچنین سیف عیاد توابتا 16 ساله را برای بازجویی به قرارگاه امنیتی اتزیون احضار کردند.

اتومبیل‌های نظامیان همچنین به اردوگاه پناهندگان دهیشه در جنوب بیت لحم هجوم برده و با جوانان این اردوگاه درگیر شدند. در این درگیری‌ها یک جوان 21 ساله در اثر شلیک گلوله‌های پلاستیکی به شدت مجروح و سایرین در اثر استنشاق گاز اشک آور صدمه دیدند. در اخبار مشابه نظامیان همچنین به اردوگاه پناهندگان الآروب، شهر بنی نعیم در جنوب کرانه باختری هبرون و اردوگاه پناهندگان عسگر الجدید در شمال کرانه باختری نابلوس هجوم برده و خانه مردم را تفتیش کردند.

نظامیان در شهرستان البیره، در ناحیه رام الله و البیره به خانه مردم هجوم برده و یک فلسطینی با نام مجد حمدان را ربودند. این جوان فلسطینی ربوده شده برادر حکمت حمدان 29 ساله است که در هجوم سربازان اسرائیلی به اردوگاه پناهندگان قلندیا در شمال بیت المقدس در 16 دسامبر 2015 به شهادت رسیده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha