جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه علمیه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) میاندوآب گفت: حوزه‌های علمیه اتاق فکر جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و دشمن درصدد نفوذ به این مکان است.

حجت الاسلام بهمن بایرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، با اشاره به نقشه شوم دشمنان جهت نفوذ به حوزه‌های علمیه، اظهار داشت: مسئله نفوذ در حوزه های علمیه به جهت اهمیت این مکان مقدس درحفظ و شکل گیری انقلاب است، دشمن به این مسئله پی برده که با جنگ تسلیحاتی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و با شکست در عرصه‌های مختلف اقدام به نفوذ در مهم‌ترین وحساس‌ترین نفرات و مراکز علمی، فرهنگی و دینی نظام جمهوری اسلامی کرده است.

وی افزود: خوشبختانه با هوشیاری مقام معظم رهبری در این عرصه نیز شکست می‌خورند، حوزه علمیه اتاق فکر جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و دشمن حتما تمام تلاش خود را برای نفوذ در حوزه، به‌کار خواهد برد.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) میاندوآب بیان داشت: تسلط بر اوضاع زمان از مهم‌ترین شاخص‌های علمای اسلام به ویژه شیعه  بوده و هست که دشمن را در طول سالیان متمادی بعد از غیبت امام معصوم (عج) مایوس کرده و این بار هم دشمن از علمای آگاه ضربه سختی خواهد دید.

حجت الاسلام بایرامی افزود: توجه ویژه به موضوع شیعه‌شناسی از دیگر برنامه‌های دشمنان است و در خصوص شیعه‌شناسی فعالیت‌هایی انجام می‌دهند تا بتواند با شناخت دقیق از شیعه، به آن ضربه بزند.

وی بیان داشت: مسلمین و به ویژه شیعه واقعی بایستی با بصیرت، آگاهی و هوشیاری در صدد نقش بر آب ساختن  توطئه های دشمنان اسلام برآمده و با پیروی از رهبری معظم انقلا اسلامی، سد راه افکار پلید دشمن شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha