پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد نصیری

حوزه /امام جمعه موقت بجستان گفت: آنچه که مردم از نمایندگان در مجلس انتظار دارند، این است که حواسشان به خون شهدایی که برای این نظام ریخته شده، باشد.

حجت الاسلام محمد نصیری  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در گناباد با تاکید بر تحقق منویات رهبری مخصوصا در عرصه اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی باید با مدیریت درست شود  تا به آنچه که مورد نظر مقام معظم رهبری است، برسیم.

وی افزود: مدیریت باید در کنار تولید کار باشد؛ با تولید و استفاده از کالای ایرانی می توان کار ایجاد نمود و اقتصاد را شکوفا کرد.

حجت الاسلام نصیری با تاکید بر این که با استفاده از اجناس ساخت کشور می توان  از کارگران حمایت کرد، اظهار داشت: جالب آنجاست که اکثر خارجی ها از فرش های دست بافت ما استفاده می کنند، این در حالی است که  سرمایه داران ما این قالی ها را مورد استفاده قرار نمی دهند و بعد وسایل مجلل خارجی را استفاده می کنند، آیا فرش های مجلل ایرانی که مورد استفاده سرمایه داران خارجی قرار می گیرد، چه مشکلی دارد که سرمایه داران ایرانی از آن استفاده نمی کنند.

وی در پایان با شاره به آغاز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آنچه که مردم از نمایندگان مجلس انتظار دارند، این است که حواسشان به خون شهدایی که برای این نظام ریخته شد، باشد، همچنین اهداف شهداء برای این نمایندگان روشن باشد تا خدای ناکرده به بیراهه نروند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha