پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ سومین اجلاسیه اساتید مراکز تخصصی حوزه

حوزه/ مدیر مرکز تخصصی مهدویت گفت: باید حوزه به سمت تخصصی شدن حرکت کند تا بتواند پاسخ گوی نیازهای جامعه و نظام اسلامی باشد.

 به گزارش خبر گزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین مجتبی  کلباسی عصر امروز در سومین اجلاسیه اساتید مراکز تخصصی و آموزشی و موسسات حوزوی که در مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برگزار شد از همه کسانی برای پیشرفت و تحقق مراکز تخصصی در حوزه تلاش داشته و دارند تشکر کرد.

مدیر امور مراکز تخصصی حوزه افزود: حقیقتا باید از همه مسئولین حوزه که همه توان خود را هزینه کردند تا حوزه به سمت تخصصی شدن حرکت کند تا بتواند پاسخ گوی نیازهای جامعه و نظام باشد قدردانی نمود.

وی بیان داشت: از دانشگاه  نمی توان انتظار داشت آنچه در شاخه های مختلف به آن نیاز است پاسخ گو باشد؛ بلکه این انتظار از حوزه است تا بتواند پاسخ گوی نیازها باشد و این همان موضوعی است که مورد تاکید مراجع و بزرگان حوزه است و باید برای بهتر شدن این مسئله در حوزه بیشتر تلاش کرد.

خاطرنشان می شود: در پایان این اجلاسیه از اساتید برتر رشته های تخصصی حوزه، حجج الاسلام سید محمد کاظم طباطبایی، استاد رشته تخصصی شیعه شناسی و حدیث،  سید محمود طیب حسینی، استاد رشته تخصصی تفسیر و علوم قرآنی، رضا کاردان، استاد رشته علوم حدیث و امید قنوتی، استاد رشته حقوق و قضا تجلیل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha