جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام قلعه بالایی معاون پژوهش حوزه کرمانشاه

حوزه/مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه کرمانشاه از برگزاری دوره تابستانی قرآن و عترت در این حوزه خبرداد.

حجت الاسلام برهان قلعه بالایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از ثبت نام دوره مربیگری قرآن و عترت خبر داد و عنوان داشت: دوره قرآن و عترت در رشته های زیبا خوانی، تربیت مربی، ترجمه و تفسیر، حفظ و معارف برگزار می شود.

مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری دوره ارتقاء سطح مربی گری قرآن و عترت در مدارس علمیه استان کرمانشاه و همچنین استفاده از مربیان بومی در جهت آموزش قرآن کریم در سطح مدارس می باشد.

وی ادامه داد: طلاب پس از ثبت نام و گذراندن مصاحبه شفاهی در دوره مربیگری قرآن و عترت شرکت می نمایند و پس از پایان این طرح به عنوان مربیان و مروجان قرآن به مدارس علمیه استان کرمانشاه اعزام می شوند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان کرمانشاه از ثبت نام بیش از 60 طلبه در این دوره خبر داد و ابراز داشت: طلاب پس از ارزیابی و بررسی در رشته های زیبا خوانی، تربیت مربی، ترجمه و تفسیر، حفظ و معارف خود را برای شرکت در دوره تابستانی آماده خواهند کرد.

وی یادآور شد: دوره های زیبا خوانی، ترجمه و تفسیر، تربیت مربی و تفسیر اجمالی در 16 روز و دوره حفظ و معارف قرآن کریم به صورت 47 روزه برگزار می شود.

حجت الاسلام قلعه بالایی در پایان گفت: طلاب پس از کسب قبولی در آزمون کتبی دوره تربيت مربی قرآن و عترت، موفق به کسب گواهی گذراندن دوره می شوند و می توانند به عنوان استاد تربیت مربی قرآن کریم در مدارس علمیه و مراکز قرآنی فعالیت نمایند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha