جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید مهدی قریشی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی، مشکلات معیشتی و بیکاری را از مهمترین دغدغه های مردم خواند و گفت: مردم با مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان روبرو هستند و دولت باید برای این مسائل چاره اندیشی کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والسملین سید مهدی قریشی، در دیدار رئیس جمهور با مردم آذربایجان غربی، در ورزشگاه تختی ارومیه، با خیرمقدم به رئیس جمهور و هیئت دولت، گفت: در آذربایجان غربی پیروان و ادیان و مذاهب مختلف با اتحاد و همدلی در کنار هم زندگی می کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات این استان، ابراز داشت: این استان با مشکلات عدیده ای مواجهه است و امیدواریم این سفر رئیس جمهور  برای رفع مشکلات مختلف معیشتی و اقتصادی مردم استان باشد و روند توسعه شتاب بیشتری بگیرد.

وی با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی، خاطرنشان کرد: فراهم کردن زمینه صادرات محصولات کشاورزی مطالبه اصلی باغداران و کشاورزان استان از رئیس جمهور و هیئت دولت است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی بر لزوم توسعه راه‌های مواصلاتی به ویژه راه‌آهن در استان تاکید و تصریح کرد: معادن عظیمی در استان وجود دارد که مردم عادی امکان استحصال این معادن را ندارند و نیازمند توجه جدی هیئت دولت است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه آذربایجان، امنیت مرزهای کشور را با اهدای خون شهدا بیمه کرده است، بیان داشت: مردم آذربایجان غربی مرزبانی این خطه از کشور ایران اسلامی را عهده‌دار هستند و امیدواریم دولت تدبیری بیاندیشد تا از برکات بحث صادرات و واردات و تعامل با کشورهای همسایه استفاده کنند.

وی در پایان، مشکلات معیشتی و بیکاری را از مهمترین دغدغه های مردم آذربایجان غربی برشمرد و گفت: مردم با مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان روبرو هستند و دولت باید برای این مسائل چاره اندیشی کند.  

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha