جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی دعموش

حوزه/ پیروزی مقاومت در برابر اشغالگران ثابت کرد که پیروزی در برابر اسرائیلی ها ممکن است و اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر است و همواره از مقاومت نگران و هراسان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام شیخ علی دعموش مسئول روابط خارجی حزب الله لبنان در مراسم جشن عید مقاومت و جشن تکلیف دختران، در منطقه رومین گفت: پیروزی مقاومت در برابر اشغالگران ثابت کرد که پیروزی در برابر اسرائیلی ها ممکن است و اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر است و همواره از مقاومت نگران و هراسان است.

وی افزود: پیروزی های ما در برابر اسرائیل، برخی نظام ها را زیر سؤال برد و آنها را به دردسر انداخت و ضعف آنها را آشکار ساخت و همین نظام ها اکنون به دنبال انتقام جویی از مقاومت هستند و امروز نیز جنگ آمریکا و اسرائیل و برخی نظام های عربی مانند عربستان علیه حزب الله و مقاومت برای انتقام جویی از شکست های اسرائیل است.

دعموش درباره قانون مجازات ها و تحریم های مالی مقاومت و حزب الله نیز گفت: تصمیم های اتحادیه عرب در زمینه تحریم حزب الله در راستای همین جنگ و برای جدا کردن مردم از مقاومت است، اما اتفاقاتی که در انتخابات شهرداری ها در لبنان رخ داد به همه نشان داد که با وجود تحریم مالی و رسانه ای مقاومت، مردم لبنان باز هم به مقاومت وفادار هستند.

وی در مورد ائتلاف میان حزب الله و جنبش امل نیز این ائتلاف را قوی و محکم دانست و گفت: هر دو طرف تمایل دارند این ائتلاف ادامه داشته باشد گرچه برخی به دنبال تخریب آن هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha