جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
[۳۸۱۱۹۲] آماده سازی بسته‌های غذا برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان

حوزه/ اعضای جامعه اسلامی در شهر بوفالو واقع در ایالت نیویورک آمریکا به مناسبت نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، دور هم جمع شده‌اند تا با جمع آوری بسته‌های مواد غذایی به خانواده‌های نیازمند کمک کنند. اعضای گروه پروژه نور بعد از ظهر روز دوشنبه در خیابان‌ امهرست این شهر تجمع یافته و پروژه رمضان را آغاز کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از twcnews.com، داوطلبان واعضای جامعه اسلامی در شهر بوفالو واقع در ایالت نیویورک آمریکا به مناسبت نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، دور هم جمع شده‌اند تا با جمع آوری بسته‌های مواد غذایی به خانواده‌های نیازمند کمک کنند. اعضای گروه پروژه نور بعد از ظهر روز دوشنبه در خیابان‌ امهرست این شهر تجمع یافته و پروژه رمضان را آغاز کردند.

این سازمان عام المنفعه بسته‌های غذایی را تدارک دیده که برای اطعام یک خانواده 4-5 نفره به مدت یک ماه کفایت می‌کنند. این بسته‌های غذایی شامل مواد غذایی از جمله برنج، آرد، غلات، ماکارونی، خرما، مواد غذایی کنسرو شده و روغن هستند. به گفته برگزارکنندگان این پروژه زمانی که آن‌ها 6 سال پیش این طرح را آغاز کردند توانستند 100 بسته غذایی را برای نیازمندان آماده کنند، این در حالی است که سال گذشته آن‌ها توانسته‌اند بیش از 500 بسته غذایی همراه با کارت هدیه برای نیازمندان تدارک ببینند و امیدوارند امسال نیز بتوانند بسته‌های بیشتری را تا آغاز ماه رمضان جمع آوری کنند.

سحر سیام یکی از داوطلبان این طرح می‌گوید: ما از تمام داوطلبانی که ما را در این راه همراهی کرده‌اند سپاسگزاریم. بسیاری از مردم پول و وقت‌شان را اهدا کرده‌اند و بیش از 50 داوطلب داریم که بسته‌های غذایی را برای ما آماده سازی کرده و برای ماه رمضان به خانه‌های نیازمندان می‌فرستند.

سیام در ادامه گفت: کمک کردن به فقرا و نیازمندان در دین اسلام بسیار مهم است. ما مسلمانان در ماه مبارک رمضان از طلوع خورشید تا مغرب را روزه می‌گیریم و نیازمندان بسیاری وجود دارند که می‌توانند از این کمک‌ها استفاده کنند و امیدواریم که بتوانیم به این طریق به آن‌ها یاری برسانیم.

ماه مبارک رمضان از 5 ژوئن تا 5 جولای میلادی ادامه داشته و جمع آوری کمک‌های اهدایی همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha