شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دوچرخه سواری

حوزه/ ده نفر از طلاب دوچرخه سوار اصفهانی صبح امروز به منظور شرکت در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با دوچرخه از اصفهان عازم مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی شدند.

حجت الاسلام حسینعلی آقایی، جانشین پایگاه بسیج مدرسه علمیه حضرت امام صادق(ع) اصفهان و سر گروه طلاب دوچرخه سوار، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان با اعلام این خبر گفت: هدف ما از طی کردن این مسیر طولانی، میثاق دوباره با امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت در بین مردم، شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام(ره) و تشویق مردم برای حضور در این مراسم است.

 وی افزود: ما می خواهیم به دشمنان نشان بدهیم  که راه امام خمینی(ره)  وشهدا همچنان ادامه دارد و تا آخرین قطره خون خود از این انقلاب ونظام دفاع خواهیم کرد و در این راه هر سختی و مشقتی را به جان می خریم.

جانشین پایگاه بسیج مدرسه علمیه حضرت امام صادق(ع) ادامه داد: پیش بینی کرده ایم، مسیر حدود 410 کیلومتری از اصفهان تا تهران را در مدت سه روز طی کرده و در طول مسیر نیز برنامه های فرهنگی و تبلیغی در نظر گرفته ایم.

حجت الاسلام آقایی در پایان ابراز امیدواری کرد: طلاب دوچرخه سوار مسیر اصفهان تا حرم امام(ره) را به سلامت طی کنند و پس از شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و استماع سخنرانی مقام معظم رهبری، به اصفهان باز گردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha