سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 381228
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
ره توشه رمضان

حوزه/ رئیس گروه تأمین منابع دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از انتشار کتاب ره توشه راهیان نور رمضان ۱۳۹۵ ویژه خواهران خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر مومنی در گفتگو با خبرنگار بلاغ از انتشار کتاب ره توشه راهیان نور رمضان ۱۳۹۵ ویژه خواهران خبرداد.

وی با اشاره به بارگذاری نرم افزار اندروید و فایل pdf این ره توشه افزود: خواهران و همچنین برادران مبلّغ می توانند این ره توشه را از سایت بلاغ دانلود نموده و استفاده نمایند.

رئیس گروه تامین منابع دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص توزیع کتاب ره توشه خواهران گفت: خواهران مبلّغ اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی این کتاب را به صورت رایگان از محل اعزام خود دریافت می کنند.

حجت الاسلام مومنی با اشاره به محتوای این کتاب گفت: محتوای ره توشه خواهران مربوط به مباحث خانواده و بانوان است و به صورت مناسبتی و مرتبط با ماه رمضان نیست چراکه خواهران مبلّغ علاوه بر ره توشه خواهران، ره توشه اصلی نیز در اختیار آنها قرار می گیرد و می توانند از آن بهره ببرند.

وی در این زمینه ادامه داد: این ره توشه دارای ۱۰ مقاله است که با توجه به نیاز مخاطبان که بانوان باشند تهیه شده است. از جمله مقالات این ره توشه می توان به: ویژگی های زنان موفق در قرآن، اخلاق خانواده، نقش مادران در تربیت بزرگان دین، نقش زنان شاغل در خانواده، رواج غیبت میان بانوان، احکام کاربردی محرم و نامحرم، زنان و مدگرایی و غیره اشاره کرد.

برای استفاده و دانلود نرم افزار اندروید و فایل pdf ره توشه راهیان نور رمضان ۱۳۹۵ ویژه خواهران، اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha