پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر این که اندیشه و عمل امام خمینی(ره) الهی بود و در دل ها نفوذ داشت، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) تمام معادلات دنیای استکبار را برهم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در همایش "هادیان نور"، در قزوین، با تسلیت فرارسیدن ایام ارتحال امام خمینی(ره)،  گفت: حضرت امام(ره) هیچ گاه از دشمنان واهمه ای نداشت و در مقابل دنیای استکبار کوتاه نیامد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر این که اندیشه و عمل امام خمینی(ره) الهی بود و در دل ها نفوذ داشت، افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با لبیک به ندای امام(ره) به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافتند و از اسلام انقلاب دفاع کردند.

امام جمعه قزوین به وقایع 15 خرداد سال 1342 اشاره و خاطرنشان کرد: امام خمینی در سال 42 با کلام نافذ و رسای خود چهره واقعی رژیم پهلوی را بر ملا کردند و پس از سال ها از ارتحال ایشان، این بیداری در سراسر کشور به خوبی آغاز شد.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) تمام معادلات دنیای استکبار را برهم زد.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش های روحانیون در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی، ابراز داشت: روحانیون پیشکسوت سال ها در عرصه تبلیغ وترویج دین زحمات و سختی های فراونی کشیده اند و برخی از این افراد در دوران انقلاب متحمل شکنجه شدند و برخی نیز در دفاع مقدس حماسه های ماندگاری را رقم زدند، لذا تجلیل از این عزیزان در حقیقت تحکیم باورهای اعتقادی مردم وهمچنین تکریم جایگاه علم وعالم است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان در توصیه ای به دست اندرکاران برگزاری این گونه همایش ها، گفت: این همایش باید حداکثر یک ساعت باشد و حضور افرادی که توان نشستن ندارند، در 5 الی 6 ساعت پسندیده نیست و برای این آنان خسته کننده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha