پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر

حوزه/ عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امام خمینی به عنوان زیباترین کلمه قرن حاضر در حافظه اسلام به یادگار مانده است، گفت: انقلاب شکوهمند ما مزین به نام خمینی است و همه ملت ایرن به شجاعت، حکمت، علم، فقاهت و کلام امام فخر می‌ورزند.

حجت الاسلام رضوی مهر در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» بیان کرد: بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل را در حالی سپری می‌کنیم که به فرض الهی و الطاف حضرت حجت(عج) امروز انعکاس صدای آرمان گرای امام در لبنان، بحرین، سوریه، عراق، افغانستان، ترکیه و حتی در نیجریه به گوش می‌رسد.

وی بیان کرد: قدرت‌های شیطانی با تمام امکاناتشان به دنبال این بودند که اهداف و آرمان‌های امام(ره) را در نطفه خفه کنند اما به فضل الهی شاهد هستیم بزرگ یادگار امام(ره) یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال شکل یابی به تمدن نوین اسلامی است.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: امروز شاهد هستیم که فرزندان مکتب خمینی برای دفاع از حریم مکتب اهل‌بیت(ع) سر از پا نمی‌شناسند و گویی هنوز از جماران صدای امام را که می‌فرماید پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد را فرشتگان الهی بر قلب آنها حک کرده‌اند.

محقق حوزه عنوان کرد: تمام اندیشه‌های خبیث صهیونیستی به دنبال این بود که عمود خیمه انقلاب را در میان امت اسلام ناکام کند و پیشوای امت اسلامی را از امت اسلامی جدا کند.

وی با بیان اینکه مکتب امام خمینی(ره) مکتب شهادت و بیداری است، افزود: این مکتب همان مکتبی است که در مقابل یزید و معاویه ایستاد و امروز شاهد هستیم که در مقابل آمریکا ایستاده است.

حجت الاسلام  رضوی مهر با اشاره به اینکه امروز مکر، حیله، نفاق و کفر دست به دست هم داده‌اند و به شکل هیکل نحس داعش ظهور یافته‌اند، گفت: امام (ره) به ما آموخت که با اتحاد و صمیمیت و اخلاص در امتداد کاروان شهدا حرکت کنیم و این، همان مطالبه خدای سبحان و مکتب اهل‌بیت(ع) است.

وی تصریح کرد: اکنون نسل سوم و چهارم انقلاب از شهرهای دور و نزدیک با کاروان‌های پیاده در حرکت‌اند تا بگویند فریاد غیرت و تعصب خمینی در شریان اسلام در جریان است.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ابراز داشت: تحریم‌ها، فتنه‌ها، مکر و حیله استکبار و صهیونیست همواره موانعی ایجاد کرده است اما به فضل الهی فتح الفتوح به دست یاران خمینی است تا این بیرق الهی را به دست صاحب اصلی مکتب برسانند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی زیباترین کلمه قرن در حافظه اسلام به یادگار مانده است، گفت: انقلاب شکوهمند ما مزین به نام خمینی است و همه ملت به شجاعت، حکمت، علم، فقاهت و کلام ا فخر می‌ورزند.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha