پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علما - کرمانشاه

حوزه/ آیت الله علما گفت: نظام اسلامی همواره توجه ویژه ای به محرومان و مستمندان داشته و بر اساس دیدگاه امام(ره) و رهبری، محرومیت زدایی باید در اولویت برنامه های مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در نشستی با روسای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، با اشاره به تاکیدات مکرر امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بر رسیدگی به محرومان، گفت: هیچ مستحبی بالاتر از خدمت به محرومین و فقرا نیست، لذا باید بر اساس وصیت نامه نورانی امام خمینی(ره) محرومان را مورد توجه ویژه قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: نظام اسلامی همواره توجه ویژه ای به محرومان و مستمندان داشته و بر اساس دیدگاه امام(ره) و رهبری، محرومیت زدایی باید در اولویت برنامه های مسئولان قرار گیرد.

رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه، نرخ بیکاری را نگران کننده دانست و افزود: مسئولان باید خدمتگزار مردم بوده و در همه حال نسبت به مرتفع ساختن مشکلات جامعه، به ویژه معضل بیکاری جوانان اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: اندیشه های امام خمینی (ره) مبتنی بر استکبار ستیزی، صیانت از محرومان و مستضعفان و پاسداری از ارزش های انقلاب و اسلام بود، لذا توجه به آرمان های امام راحل موجب اعتلای نظام می گردد.

آیت الله علما در پایان با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، گفت: توجه به امور فرهنگی و بها دادن به جوانان انقلابی، جامعه را در برابر هجمه های دشمنان مصون می دارد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha