جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام خمینی(ره)

حوزه / رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قم با تاکید بر این که اندیشه های امام خمینی(ره) نیاز امروز و فردای جامعه بشری است، گفت: طلاب و روحانیون باید نسبت به ترویج اندیشه های امام خمینی(ره) اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی در جمع معاونان حوزه علمیه استان کرمانشاه، با تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با پایه ریزی انقلاب اسلامی، زمینه های ظهور حضرت ولی عصر (عج) را رقم زد.

رئیس  اوقاف و امور خیریه شهرستان قم خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) با همراهی و همفکری علما و روحانیون زمینه های نابودی حکومت کفر و استبداد را فراهم کرد و با یکصدا شدن تمامی اقشار مردم حکومت شاهنشاهی را ساقط و بینی استبداد و دشمنان انقلاب و اسلام را به خاک مالید.

وی در ادامه ابراز داشت: همانطور که امام خمینی (ره) پیام آور رسالت و مکتب انبیاء الهی بود، طلاب و روحانیون نیز با اقتدا به سیره اخلاقی و عملی بنیانگذار انقلاب اسلامی، اندیشه های ایشان و ائمه اطهار علیهم السلام را ترویج و این بار الهی را بر دوش گرفته و به سلامت به مقصد برسانند.

این محقق حوزوی  یادآور شد: حضور پر شور مردم در سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا است  که  این مهم مبتنی بر قرآن کریم و رسالت انبیاء الهی است می باشد.

 وی ابراز داشت: تمسک به مکتب بنیانگذار انقلاب اسلامی و اقتدای واقعی و قلبی به مکتب امام خمینی (ره) مصداق نفی دشمنان اسلام و ایستادگی و مقاومت در برابر کسانی است که درصدد هستند که شعله روحیه استکبار ستیزی و بیداری را در وجود آزادی خواهان جهان خاموش کنند.

حجت الاسلام احمدی در پایان تصریح کرد: طلبه ای که با خودسازی شروع کند و در امر تهذیب نفس حساسیت بالایی به خرج دهد و نسبت به منویات رهبر معظم انقلاب توجه ویژه داشته باشد قطعأ می تواند زمینه های پیشرفت و اعتلای یک کشور را فراهم گرداند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha